Sabtu, 12 April 2014

Dah Ke Belumm?? - Cerita Hantu


Pernah dengar tak cerita dah ke belumm??
cerita ni melibatkan diri saya dan kawan saya,intan..

waktu tu seingat saya dalam pukul 3,4 pagi.. intan macam biasa terbangun dari tidur untuk ke tandas.. mangsa pertama yang dia cari ialah.. saya lahh.. saya ingat lagi..waktu tu saya agak malas untuk teman dy sebab mengantukk.. tapi, macam biasa, intan akan pujuk habis habisan sampai say
a mengalah.. nak tak nak, kena juga lah teman dia.. entah megapa pintu tandass tak boleh buka.. pelik juga.. hmm.. saya tak fikir sangat sebab mengantuk.. ingatkan nak sambung tidur,tapi, intan ajak ke bilik sebelah pulakk.. bilik sebelah tu bilik budak junior.. dan kebetulan waktu tu diaorang cuti SPM, jadi, kosonglah bilik ni.. kiteorang pon waktu tu terus lah masuk bilik tu sebab tak berkunci.. lagi pun nak pinjam tandas je pun bukan nak buat benda benda lain.. sebab utama kitaorang berteman ni adalah sebab faktor keselamatan, tapi, kiteorang lebih menggunakan konsep berteman ni sebab takut.. boleh pula waktu tu intan suruh saya tunggu dalam 10 minit. saya kasi 5 minit je.. tersenyum senyum dia pandang saya bila nak masuk bilik tandas.. dia nak belasah 10 minit juga lah tuu kot.. cerita pentingnya bermula dari 5 minit dari sekarang..

1 minit....
2 minit....
3 minit....
4 minit....
5 minit....

Saya : Intan,dah ke belumm??
Intan : Belumm..
Saya : Intan dah ke belumm??
Intan : Belumm !! (dengan suara garau macam raksasa)
Saya : Intan.. Dahh ke belummm??
Intan : Belummm.. (suara raksasa)

Saya berlari untuk kembali ke dorm, malangnya , saya terjatuh ke lantai kerana tersandung..

Intan : Dahhh... (Suara Raksasa)

Pintu tandas termuka perlahan lahan, saya bangun dan melarikan diri ke dorm saya tanpa menoleh ke belakang..
Waktu berada dalam keadaan takut tuu, saya berasa kurang senang.. Saya tinggalkan intan sorang ke tadi?? atauuu...

berderau darah saya, Intan tengah nyenyak tidur lagi pada malam tuu.. tak ke tandas pun malam tuu.. Itu lah cerita dia... mungkin bagi awak tak seram sangat tapi, sekurang kurangnya saya dah pernah kenaa.Awakk??


Sumber : Youtube (MaxHits)


Lagi Kisah Seram: Ghost Stories Club  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan